CHAPTER 33.- HOW COULD YOU?

Jag skrattade högt åt Liam som hade åkt och ramlat ner på rumpan, själv hade jag NÄSTAN gjort samma sak. Han såg så rolig ut. Niall drog med mig till en väldigt stor rutschkana.

”Ska vi åka den?!” Frågade jag högt med uppspärrade ögon. Han nickade glatt och vi gick upp för en lång trappstege, tillslut nådde i toppen och den var ganska långt upp. Niall satte sig ner och jag satte mig i hans knä, då jag hatade höjder egentligen. Vi började åka ner och jag trodde jag skulle dö, fast jag skrattade bort det. När vi kom ner igen så gick vi fram till dem andra.

”Jag kommer dö om jag inte får mat i magen nu.” Sa Niall, vilket fick oss att skratta.

Tumblr_m3od6qmsle1rt1ivqo1_500_large

”Vad säger ni, ska vi åka och äta lite?” Frågade Liam och vi alla nickade som svar, det fanns Nandos i närheten så vi åkte dit. Fans hade kommit fram, frågat efter autografer, ta bilder och frågade vilka jag och Sarah var. Vi hade svarat att vi var bra vänner till killarna, då vi inte ville direkt gå ut med förhållandet än. Vi ville såklart, men jag vet inte hur jag kommer reagera på all hat. Vi beställde våran mat och satte oss, efter inte så lång tid fick vi maten. Vi alla högg in och småpratade, denna dagen blev lyckad, hoppas bara att den fortsätter så. Fast det kommer den inte, jag bestämde mig att åka hem och packa. Pappa hade dock åkt tillbaka till Miami, han hade bara varit hemma en dag, då han ville se oss.

-

Jag stod utanför vårat hus och bara studerade det.

”Är du säker på att du vill träffa henne?” Frågade Sarah och jag nickade.

”Jag kan inte direkt ignorera henne hela mitt liv.” Sa jag och började gå mot huset, när jag kom till dörren vinkade jag innan jag gick in. Hennes skor var stod inte där, så hon var inte hemma. Konstigt, hon jobbade ju inte idag? Jag skakade av mig tankarna och sprang upp på mitt rum, in till min WIC och drog fram min resväska. Jag packade ner, bikini, klänningar, shorts, linnen, tröjor och andra saker. När jag hade packat allting la jag mig raklång på sängen och suckade lättat ut. Dörren stängdes där inne och jag hörde fotsteg i trappen och inom kort öppnades min dörr och mamma stod i dörröppningen. Hon hade en besviket uttryck.

”Vart var du?” Frågade jag för att bryta den pinsamma tystnaden.

”Kollade hur det var med Simon, efter att du kastade den kolheta latten på honom, jag förstår inte hur du kunde göra något så dumt, Lexie!” Skrek hon mot mig och jag ryggade tillbaka.

”DU kysste Simon, när du har pappa! Hur tänkte DU?! Du kommer splittra denna familj, för att du är så dum så du kysser en annan! Du har förstört allting, fattar du inte det?! Pappa kommer lämna dig om han får reda på det! Du kanske bara är ute efter ligg?!” Skrek jag rätt i hennes ansikte. Hon höjde handen och slog till mig hårt på kinden, vilket fick mig att dra efter andan. Min hand flög mot min kind som började svida, hon märkte sedan vad hon hade gjort och la handen för munnen.

”Hjärtat, förlåt.. jag är så ledsen.” Jag skakade på huvudet och backade några steg ifrån henne, tårarna brann innanför ögonlocken.

”Lexie, snälla.” Viskade hon fram och gick några steg mot mig.

”Kom.Inte.Närmare.” Fräste jag och tog min väska och resväska. Jag sprang förbi henne och ut ur huset, tårarna hade börjat rinna och mamma sprang efter.

Tumblr_lxat4v8nea1qfen29o1_500_large

Jag vände mig om mot henne.

”Du slog mig, rakt i ansiktet! Du har aldrig gjort det! Vad är det för jävla fel på dig?! Jag vill inte se dig mera, förstått?!” Skrek jag och sprang mot bilen där dem andra satt, Niall hjälpte mig med väskorna och vi satte oss sedan i bilen, för att åka iväg. Jag grät och grät, Niall försökte ju såklart trösta mig, men det gick inte så jättebra.

”Ssh, det kommer ordna sig.” Viskade han mjukt och kramade om mig. Jag skakade på huvudet.

”Hon slog mig, Niall.” Viskade jag och snyftade till, jag kollade upp mot honom och han såg väldigt arg ut.

”Hon gjorde vad?!” Sa Sarah förvånat, hon hade tydligen hört. Jag nickade långsamt och snyftade till.

-

Vi satt i soffan och kollade på något tv program, fast jag kollade inte direkt på det. Så jag uppfattade inte vad det var för program. Mina tankar for bara runt i skallen på mig, om mamma.. pappa och Simon. Mest mamma såklart, jag vill aldrig se henne mera, ALDRIG. Hon gjorde jävligt fel, och hon tror att jag tänker förlåta henne? Det kan hon glömma. Jag gäspade högt och lutade mig mot Niall’s axel, han la en trygg arm runt min midja. Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och jag föll in i en djupsömn. 


Imorgon åker dem till Hawaii, babes!

Hur kommer det gå? (:

5+ kommentarer för nästa!

~Alexandra. 


Postat av: Storiestoyou

Azumm :D ♥

2012-08-12 @ 19:06:43
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se
Postat av: Lara

Whoa! :D Meer ikväll?! Kom igen nu folk! Kommentera! <3

2012-08-12 @ 20:09:43
Postat av: moa

wooohhhhho! Mera ikväll girls ? ;)
Suuper braaaaao! ;))

2012-08-12 @ 20:36:37
URL: http://justinnovells.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jätte bra!:D

2012-08-13 @ 17:47:01
Postat av: Josse - Ägare av novellbloggen FBB

Skitbra! ;)

2012-08-13 @ 21:00:24
URL: http://foreverbbieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback