CHAPTER 34-. FINALLY MADE IT

Efter att ha sovit bort hela flygresan väckte Sarah mig när vi var framme Planet stod helt stilla, inget brummer eller tjock gubbe framför mig som fes var fjärde sekund. Helt tyst…

”Bara lite till…”, gnydde jag trött. Hon drog till i min kind, vilket gjorde ont.

”Lägg av! Det gör ont!”, vrålade jag. Hon log stort mot mitt håll.

”Jag fick upp dig. Killarna är ute och pratar med lite fans redan, kommer du eller inte? Våran bil står och väntar.”, meddelade hon och höll upp bilnycklarna till bilen min familj alltid hyrde för att kunna ta sig genom stan och ut till vårat strandhus.

”Jaja…”, mumlade jag trött och tog en klunk av mitt vatten – som nu var varmt. Äcklat rynkade jag på näsan innan jag följde Sarah ut ur, det nu, tomma flygplanet. Killarna stod precis som Sarah hade berättat och tog foton med olika fans här och var. Två tjejer kom upp mot mig och Sarah med stora ögon.

”Är ni Niall och Zayn’s flickvänner?”, undrade dem. Jag visste inte vad jag skulle göra, utan utbytte en nervös blick med Niall som gjorde tummen upp.

 

image

 

”Ja, det är vi.”, svarade jag glatt och log smått mot dem. Båda två sken upp i två superstora leenden.

”Wow, vad coolt. Är Zayn bra på att kyssas?”, frågade dem Sarah som brast ut i ett skrattanfall. Jag petade henne mellan revbenen, vilket fick henen att sluta. Det fick henne alltid att sluta.

”Hm.. förlåt, men ja.. han är bra på att kyssas.”, fnissade hon.

”Är Niall det då?”, fortsatte dem med blickarna riktade mot mig. Gud vilka stora frågor dem hade då.

”Mhm, det antar jag väll.”, svarade jag kort och drog med mig Sarah till killarna.

”Vi åker nu.”, meddelade jag kallt. Harry nickade mot dem andra killarna och vi började lunka ut ur flygplatsen. Där stod den… den stora, vita Hummern som Senna, våran hushållerska i huset, alltid körde hit innan hon åkte hem.

”Så, stanna till vi McDonalds innan?”, mumlade jag och slog mig ner bakom ratten. Sarah intog sin plats bredvid mig och nickade. Killarna mumlade något ohörbart, men McDonalds fick det bli.

-

”Wow, det är ju skitstort!”, utbrast Louis när vi hade intagit våra rum.

”Ja. Asså jag vet att det är det här med förhållanden…”, började jag och kramade om Niall’s hand, ”men jag och Sarah ska dela rum. Ni andra får dela upp er hur ni vill, döda för det bästa rummet.”

När dem orden hade lämnat min mun så var killarna i full fart med att börja leta efter bra rum. I slutändan hade Louis och Harry rummet som hade utsikt över havet, Liam och Zayn det som hade utsikt över djungeln och Niall hade ett eget rum, bredvid vårat. Han verkade vara nöjd, så det var väll inga problem med det.

”Så, då är vi i alla fall… här.”


Kooort! Jag vet, men ska be Alexandra få ut nästa så snabbt som möjligt! PUSS <3 ~ Liv


Postat av: moooa

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeeeeeer! :))))

2012-08-13 @ 22:47:01
URL: http://justinnovells.webblogg.se
Postat av: Lara

Awesome! :D Mer ikväll? <3

2012-08-13 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback