CHAPTER 43.- SIGHTSEEN, PART 1/2.


Nästa morgon när jag vaknade låg jag i sängen, och jag vet helt säker på att jag somnade i Niall’s famn, men han bar väl hit mig. Han är så gullig mot mig, jag är så lycklig lottad att få vara hans flickvän, även om jag inte förtjänar honom. Han är perfekt och jag är.. jag. Jag drog bort täcket från min kropp och min blick föll mot Sarah’s tomma säng, sedan kollade jag på klockan. Halv 1, oj shit. Jag reste mig upp och gick in till badrummet där jag drog av mig alla kläderna och hoppade in i duschen, såklart hostade den till innan kallt vatten rann ut. Jag skrek till och började sedan skratta, jag skulle ha väntat. Efter inte så lång stund blev vattnet ljummet så jag ställde mig under vattnet och bara njöt av det varma vattnet som rann ner för mig kropp. Jag tvålade in mig snabbt och schamponerade håret. När det var klart sköljde jag ur allt schampo och sköljde bort tvålen på kroppen, jag tog balsam och masserade in det i hårbotten och hela håret. Jag sköljde ur det och stängde sedan av vattnet. Jag virrade en handduk runt min kropp och en annan i mitt hår, för att sedan torka min kropp, jag gick till garderoben och kollade efter en outfit. Jag hittade ett par jeans shorts och ett blått linne, perfekt, ett par stora ringörhängen hittade jag också. Jag drog på mig ett par vita underkläder och sedan kläderna. Jag drog upp min hårfön och började föna håret, plus borstade ut det. När håret hade blivit ganska torrt bytte jag ut örhängena mot dem stora ringarna. Jag tog fram mascara och smetade det på mina ögonfransar, sedan pyntade jag min outfit med smycken. Jag granskade mig i spegeln och gjorde sedan tummen upp, för att sedan gå ut ur rummet och in till vardagsrummet där alla satt. Niall höll på med sin mobil och kollade säkert twitter, Louis och Harry pratade med varandra. Liam kollade på något program på tv:n, Sarah och Zayn gosade med varandra och jag stod och kollade på dem. Jag harklade mig vilket fick deras blickar flyttas från det dem höll på med till mig.

”Kolla vem som äntligen bestämde sig för att vakna.” Sa Liam och jag skrattade till och himlade med ögonen.

”Kan vi gå på sightseen idag?” Frågade Sarah och log glatt. Vi alla nickade och hon hoppade upp glatt innan hon sprang in på rummet. Jag himlade med ögonen. Sarah..
Niall reste sig upp och gick fram till mig för att sedan pressa sina läppar mot mina.

Tumblr_m8t9n3mqcc1rn6mxuo1_500_large

”Jag saknade det där.” Sa han mjukt mot mina läppar innan han kysste mig igen. Jag nickade bara och log igenom hela kyssen, vilket förstörde den en aning, men jag märkte att han också log. Vi lutade oss tillbaka. Sarah kom in i rummet och log stort.

”Ska vi gå?” Frågade hon uppspelt och hoppade upp och ner. Jag skrattade, gick ur Nialls omfamning och fram till Sarah för att kroka min arm i hennes.

”Kom nu killar!” Sa båda och gick ut till hallen, där jag drog på mig mina sandaler, samma gjorde Sarah. Killarna kom ut till hallen och drog på sina skor. När alla hade sina skor på så gick vi ut ur huset, Niall flätade samman våran fingrar och vi började gå..


Dem går på sightseen, ska skriva på Part 2 nu.
5+ kommentarer igen, kom igen! Vi vet att ni kan! :)
~Alexandra.
 

Postat av: Storiestoyou

Awesome!:D

2012-08-20 @ 19:57:41
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se
Postat av: Klara

Amazayn!! :D

2012-08-20 @ 21:44:29
Postat av: Molly

Nu har ni 3! Älskar novellen! :)

2012-08-21 @ 19:49:56
Postat av: Anonym

Amazayn!!

2012-08-21 @ 20:26:18
Postat av: Vaniljen :)

Mer! <3

2012-08-22 @ 08:00:12
URL: http://amazaynstorys.blogg.se
Postat av: Emma

Asbra!

2012-08-22 @ 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback