CHAPTER 11. - GOOD START, ON A GOOD DAY, PART 1.

Alla hade somnat förutom mig och Niall, jag hade skrattat under hela filmen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, min mage gjorde väldigt ont.
Även Niall hade skrattat mycket, vilket fick mig att skratta, då hans skratt är så sött.
Jag skakade av mig tankarna och reste mig upp.
”Vart ska du?” Viskade Niall.
”Vänta, stanna här.”
Jag gick in till köket och tog en vanlig svart penna. Ett stort leende tog plats på mina läppar och jag gick ut till Niall och dem sovande.
Han såg pennan och skrattade till.
Jag gick fram till Louis där jag ritade en mustasch och ett hjärta i pannan.
Niall hade väldigt svårt att hålla sig för skratt, han satte en hand för munnen för att kväva skrattet.
Vilket jag också var tvungen att göra.
Louis började röra på sig så jag reste mig upp fort, slängde mig i soffan och gömde pennan. Niall bara skrattade åt mig och satte sig bredvid mig.
Louis vaknade inte, som tur var.
Jag gäspade högt och slöt mina ögon.
”Trött?” Viskade Niall.
Jag nickade som svar och inom kort somnade jag.
-
”Tror du det?” Frågade Liam.
”Jag vet inte, kanske.”
Jag slog sakta upp mina ögon av att jag hörde röster.
Jag hade somnat mot Niall’s axel och han hade en arm runt min midja, vi såg typ ut som ett par.
Jag kollade på Louis ansikte och skrattade, mycket.
”Vad?” Frågade han och kollade sig själv i spegeln, dem andra hade säkert hållit sig för skratt.
”Lexie!”
Jag skrattade högt och sprang in till köket, men Louis kom inte långt efter, jag sprang runt köksön.
Han kom ikapp mig och började kittla mig, vilket fick mig att skratta helt hysteriskt.
”Sn-ä-lla.. sl-uta!” Skrattade jag fram.
Han slutade och lyfte upp mig över axeln, jag slog till honom flera gånger på ryggen.
”Släpp ner mig!”
Han la ner mig i soffan och jag suckade ut lättat.
En bra start på dagen iallafall.

Skrev detta snabbt, Part 2 kommer om ni kommenterar bra!
Så KOMMENTERA!
//Alexandra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback