CHAPTER 13.- OH NO.

Filmen drogs mot sitt slut och killarna verkade vara nöjda over det.

”Äntligen!” Utbrast Harry, vilket fick mig och Sarah att skratta.

”Var inte för glad, Styles. Vi kanske väljer Mean Girls 2.”

”Nej, snälla!” Nu var det Louis tur att protestera.

”Så ni har Mean Girls 2 också?” Skrattade jag fram.

”Nej, juste.. det har vi inte.” Mumlade Louis.

Jag skrattade till och himlade med ögonen.

Det började bli ganska mörkt ute så det kanske var bäst om jag och Sarah åkte hem.

”Killar, vi kanske ska åka nu. Då det börjar bli ganska sent och mörkt.” Sa jag och mötte Sarah’s blick.

Hon och dem nickade och vi reste oss upp. Vi drog på oss skorna.

”Hejdå killar.” Jag gav alla en varsin kram, fast jag kramade Niall extra länge.

Tumblr_m44g4f7tl01r6f7dlo1_500_large

Jag och Sarah vinkade innan vi gick till hissen och tryckte till Entrén.

”Niall är helt klart kär i dig!”

”Nehe?”

”Jo, du ska bara se alla blickar han ger dig och varje gång du ler så ler han, förneka det inte, för att jag ser det. Han är helt klart kär i dig och du i honom!”

En ljusrosa nyans spreds sig i på mina kinder, vilket fick Sarah att skratta.

”Du rodnar till och med!”

Jag himlade med ögonen och hissen plingade till och dörrarna öppnades. Vi gick ut ur hissen och ut till min bil, jag låste upp den och vi hoppade in.

Jag startade motorn och stereon där One Thing spelades, jag skrattade till och vi sjöng med.

”Cause you got that one thing!”

Vi kom tillslut fram till Sarah’s hus.

”Hejdå Sarah.” Sa jag mjukt och kramade om henne.

”Hejdå.” Hon hoppade ut ur bilen och gick sedan till dörren och gick in.

Jag körde sedan mot mitt hus och sjöng med på ’Demi Lovato – Give Your Heart A Break’.

-

Jag gäspade högt och torkade mitt hår med hårtorken efter en lång dusch.

Mitt hår blev torrt efter några minuter och jag gjorde en slarvig fläta, sedan borstade jag tänderna.

Min mobil plingade till så jag tog upp den och kollade vem som skickade ett sms.

Oh no, inte h*n.


Kort & tråkigt, men ville ge detta innan jag gick och la mig!
Vem sms:ar henne? dundun!
Jag saknar Liv redan! D:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback