CHAPTER 1. - STARBUCKS.

Första dagen på sommarlovet, äntligen.
Mamma och pappa måste fortfarande jobba, jag tycker faktist synd om dem.
Men om 5 veckor får dem ledigt och då åker vi till Hawaii på semester.
Jag reste mig upp ur sängen och drog på mig ett par vita skinnyjeans och en T-shirt med England's flagga, jag pyntade det med några snygga smycken.
Jag sminkade mig lätt, och sprejade lite parfym på mig.
Sedan gick jag ut ur mitt rum, ner för trappen och in till köket.
Jag kollade på köksön och där låg en lapp.
Jag tog upp den och läste.

Hej hjärtat, jag gjorde pannkakor. Dem står i kylskåpet. Du behöver bara värma dem.
Kram.

Jag slängde lappen och öppnade kylskåpet, och som hon sa så stod den tallrik med pannkakor där.
Jag tog fram dem och ställde in pannkakorna i micron för att värma dem.
Min mobil plingade till så jag tog upp den och kollade.
Ett sms från Sarah, min bästavän.
Hej girl, ska vi hitta på något idag?”
Jag skrev in ett snabbt svar.
Sure, ska vi ses på Starbucks om 1 timme?
Micron plingade till, jag la undan mobilen och gick fram till micron för att ta ut pannkakorna. 
Jag kände om dem var varma, vilket dem var.
Jag tog fram sylt och la på det.
Mobilen plingade till så jag tog upp den och ett sms från Sarah.
Det låter toppen, ses om 1 timme!
Jag la undan mobilen och tog en tugga av pannkakan.
-
Jag drog på mig skorna och greppade tag om bilnycklarna.
Sedan gick jag ut och hoppade in i min vita Range Rover, mamma tjänar mycket hos Simon Cowell, så hon och pappa gav mig den i födelsedagspresent.
Jag startade motorn och startade motorn.
Fall av Justin Bieber spelades.
Jag älskar den låten, verkligen!
Jag åkte mot Starbucks, där jag skulle träffa Sarah.
Jag parkerade bilen och stängde av den, när det var klart hoppade jag ut ur bilen och låste.
Sedan gick jag till Starbucks, där satt Sarah.
Hon vinkade åt mig så jag gick in och gick fram till hennes bord.
Jag kramade om henne och gick sedan och beställde en varm choklad.

Kapitel 1, skrivet av mig Alexandra!
Hoppas ni gillar det, kommentera!

Postat av: Sabrina

GRYMT! :D

2012-07-16 @ 17:12:14
Postat av: Louise

Förlåt. Men jag måste bara säga. Den flaggan du har är inte Englands. Utan Storbrittanien. Och det är faktist två skilda saker. om du kollar på länken nedan ser du rätt. Förlåt om jag är värsta bitchen eller något nu. Men jag stör mig lite på folk som säger att det heter england :/

http://www.google.se/imgres?q=englands+flagga&um=1&hl=sv&sa=N&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4ADSA_svSE404SE404&biw=1280&bih=815&tbm=isch&tbnid=V7egZRXITw-sFM:&imgrefurl=http://blogg.amelia.se/donut/2012/06/24/uefa-2012-hunk/&docid=LO3xiuGqcCBN7M&imgurl=http://blogg.amelia.se/donut/files/2012/06/englands-flagga_56556551.jpg&w=400&h=247&ei=nvgjUN7XMuf74QTb7IDABQ&zoom=1&iact=hc&vpx=787&vpy=190&dur=71&hovh=176&hovw=286&tx=91&ty=109&sig=111564098701129713495&page=1&tbnh=119&tbnw=193&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:3,s:0,i:95

2012-08-09 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback