CHAPTER 54.- I GOTTA FIND HER.



”Antonio..” Viskade hon och drog bort mig från fönstret.

”Lova att du stannar här!” Sa hon seriöst. Jag nickade och fattade ingenting. Hon sprang genast ut ur rummet och jag hörde henne ropa något. Var det verkligen Antonio? Nej, hon kanske inbillar sig kanske? Dock vet jag inte hur han ser ut.. Jag tänkte precis gå fram till fönstret när en andfådd gammalman sprang fram till mig, det var inte dock samma man som stod utanför.

”Prinsessan Leyla, jag ska rädda er! Kom!” Sa han hest och drog med mig ut ur rummet. Så det var verkligen Antonio ändå? Det var mycket saker som jag grubblade på, men en sak som verkligen var värst var. Hur kommer detta sluta? Kommer jag dö? Kommer Italien bli bombat av honom?

Det var verkligen sant! Hon hette Leyla och var prinsessa över Italien. Jag kollade tomt ner på mobilskärmen framför mig.

”Niall? Hur är det?” Frågade Liam och kollade på mig, jag såg det såklart i ögonvrån. Jag slet blicken från mobilen och mötte Liam’s ögon.

”Lexie..” Mumlade jag och såg att Harry snabbt kollade upp, vilket fick mig irriterad. Jag hade fortfarande inte smällt att han är kär i min tjej, eller hon gjorde nog slut, jag är förvirrad.

”Vad är det med Lexie?” Frågade Sarah och bet sin nagel. Jag tog en hackigt andetag innan jag svarade.

”Hon är en prinsessa i Italien..” Allas blickar mötte min och dem suckade.

”Seriöst Niall..” Mumlade Harry och kliade sig i nacken.

”Det är fan sant! Kolla på sidan!” Sa jag irriterat och slängde mobilen till hans knä. Han tog upp den och kollade. Han mumlade ett ”oj”. Jag himlade med ögonen, yes.. jag är sur och irriterad. Varför måste Harry vara kär i min tjej och inte någon annan? Jag skakade av mig tankarna.

”Jag tänker åka till Italien.” Sa jag rätt ut.

”Niall, det är kanske inte direkt är ett bra val, hon är-.” Jag avbröt Liam snabbt.

Tumblr_maf8et92bv1qe3dijo1_500_large

”Om Danielle hade lämnat dig utan och berättat varför, du hade gått och undrat om det var ditt fel att hon åkte? Du har mått skit i flera dagar, och sedan får du besked om vart hon är. Skulle du ha struntat i det?” Sa jag och kollade menandes på honom. Han skakade på huvudet och kollade ner på sina fingrar. Jag suckade och kollade ut.

”När tänkte du åka?” Frågade nu Louis som inte direkt hade sagt något, vilket var konstigt då han alltid brukar vara den som pratar. Det måste ha hänt något.. Men vad?

”Jag vet inte, jag måste kolla flygen.” Sa jag och lutade mig tillbaka och kollade ut genom bilfönstret. Snart var vi vid hotellet, och då skulle jag kollade flyg direkt.

Jag måste träffa Lexie, och det fort som möjligt.


Ojoj, här händer det saker! Vad kommer hända med Lexie?

och Niall, kommer han åka till Italien? ;oo

Kommentera för mera, minst 6+ kommentarer.

~Alexandra. <3


Postat av: Madde

Gud så bra!!!! Hela novellen är skit bra!!!

2012-09-19 @ 16:36:23
URL: http://www.novellonedirectionswe.blogg.se
Postat av: alva

grymt bra :D

2012-09-19 @ 17:20:44
Postat av: Storiestoyou

Super braa!:D

2012-09-19 @ 18:44:58
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback