CHAPTER 57.- YOU ARE SO STUPID.


”Harry? Vad gör du här?” Frågade jag och tillslut slog det mig.

”Nej, ni gjorde det inte!” Skrek jag chockat och hoppade upp ur sängen. Han kliade sig i nacken, och Sarah höll på och bryta ihop.

”Hur tror ni att Zayn kommer reagera?!” Fortsatte jag och kollade menandes på dem.

”Du får inte berätta.” Viskade Sarah, jag skrattade humorlöst.

”Nej men du ska! Det kommer inte bli bättre om du håller det inne, hur i helvete kunde du vara så dum! Och skyll inte på alkoholen.” Jag var så arg och beskviken på henne, hur kunde hon göra något så dumt?!

”Båda två klär på, sedan åker vi till hotellet och ni berättar för Zayn.” Sa jag surt och de nickade. Få tårar hade lämnat Sarahs ögon, då hon hatade när folk skrek på henne, men just nu.. så brydde jag mig inte. Hon kommer såra en av dem mest snällaste killarna, och med hans bästa vän! De lämnade rummet. Solen hade börjat skina och lyste upp lite av rummet. Jag gick fram till fönstret och öppnade det, det blåste lite smått men annars var det ganska varmt. Så jag gick fram till min garderob och drog på mig en outfit och borstade mitt hår, plus sminkade mig. Jag stängde mitt fönster innan jag gick ner för trappan. Där Sarah och Harry stod påklädda, jag tog min väska och bilnycklarna till min Range Rover. Jag drog på mig mina svarta ballerinaskor med en svart ros på. Jag gav de menandes blickar och de nickade så vi gick ut till bilen. Jag förarsidan, Harry på passagerarsidan och Sarah där bak. Jag startade motorn och började sedan åka mot hotellet.

-

Vi stod nu utanför deras rum. Sarah bet på sina naglar och var nervös. Harry var dock bara lite nervös på hur Zayn skulle reagera. Det sa han när vi satt i bilen. Harry öppnade dörren och gick in med oss i släptåg. Niall kom fram och pressade sina läppar mot mina, jag besvarade kyssen och vi avslutade den sedan.

Tumblr_ma489cbhs51rvtzln_large

”Du ser fantastisk ut, som vanligt.” Sa han och jag fnittrade till som en liten flicka. Zayn gick fram och drog in Sarah i en kram, hon såg lite obekväm ut.

”Zayn, kan jag prata lite med dig?” Frågade hon och log ett litet leende, han nickade och kollade oroligt på henne. Hon drog med honom till hans rum. Harry slängde sig ner på soffan och kollade på den avslagna tv:n.

”Hey Harry, vart var du inatt?” Frågade Louis. Harry skulle precis svara något när dörren flög upp till Zayns rum och Zayn gick snabbt fram till Harry.

”Varför gjorde du det?!” Skrek han rakt i ansikte på Hazza, Zayn hade ryckt upp honom ur soffan.

”Zayn!” Skrek Sarah nervöst som nu hade kommit ut ur rummet. Man såg hur arg Zayn var, det nästan kokade om honom. Han greppade tag om Hazzas tröja och skulle precis slå till honom, men han behärskade sig och släppte taget för att sedan storma ut ur hotellrummet. Jag kollade på Sarah och skakade på huvudet, sedan kysste jag Niall mjukt på kinden innan jag sprang efter Zayn. Fans var ju utanför hotellet så han hade nog tagit bakvägen. Jag sprang där och kollade, men jag hittade inte honom. Tillslut fick jag syn på en kille som satt på gräsmattan flera meter bort. Jag gick lite närmre och då såg jag att det var Zayn. Jag sprang den sista biten och satte mig ner bredvid honom. Han kollade rakt ut i tomma intet och säkert tänkte.

”Jag trodde jag kunde lita på henne.” Viskade han tyst, men jag hörde.

”Jag vet Zayn, men hon var full. Jag vet att det är en dålig bortförklaring. Men jag vet att hon älskar di-” Zayn avbröt mig fort.

”Hur vet du det?! Du har varit borta i flera dagar, du lämnade oss också! Så hur ska du veta?” Jag ryggade tillbaka och en tår rann ner för min kind.

”Jag vet att jag gjorde fel, okej?! Du förstår inte hur ont det gjorde att lämna alla!” Han drog in mig i en kram och jag besvarade den.

”Förlåt, jag skulle inte ha skrikit på dig.” Jag nickade långsamt och vi hörde en harkling. Där stod Sarah. Vi lutade oss tillbaka och jag reste mig upp, log ett litet leende mot Zayn, utan att ge Sarah någon blick gick jag tillbaka in till hotellet. Jag knackade på och Niall öppnade, jag gick in i hans omfamning och han stängde dörren. Vi satte oss i soffan och mina tankar for mot Zayn och Sarah, hur gick det egentligen?


Vart inte direkt nöjd med kapitlet, men whatever.

15+ kommentarer innan nästa, det klarar ni! :)

~Alexandra.


Postat av: Anonym

o. m. g.

2012-09-23 @ 17:46:21
Postat av: Anonym

Asbraaaaa!

2012-09-23 @ 17:57:00
Postat av: Amanda

Grymt! :)

2012-09-23 @ 18:12:36
Postat av: Anonym

AS BRA

2012-09-23 @ 18:23:30
Postat av: MyOneDStorys Biggest Fan!

GEEZ! :O Vad kommer hända mån tro...? :D HAHA, gammeldags svenska. Ägigt kapitel! Meer ikväll?!
XOXO Lara. <3

2012-09-23 @ 19:40:59
URL: http://www.myonedstorys.blogg.se
Postat av: Storiestoyou

Super bra!:D

2012-09-23 @ 20:00:36
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se
Postat av: Alexandra

Grymt bra! Längtar tills nästa

2012-09-23 @ 21:48:09
Postat av: Klara

Jättebra! Älskar att det händer saker hela tiden! 😄

2012-09-23 @ 22:30:15
Postat av: alva

så himla bra! :) hoppas det löser sig mellan zayn, sarah och harry nu! :D

2012-09-23 @ 22:40:06
Postat av: mickis.♥

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE.

2012-09-24 @ 16:43:34
Postat av: Anonym

En idag ? ;)

2012-09-24 @ 19:56:57
Postat av: Vaniljen :)

Meeee! Den är superbra! Gör ett längre kapitel nästa gång :D

2012-09-24 @ 21:31:34
Postat av: Wilma

Älskaaaaa!

2012-09-24 @ 22:08:20
URL: http://onedirectiontolove.bloggplatsen.se
Postat av: Molly

Ahhhh! Älskar det! MER! :D

2012-09-24 @ 23:52:31
Postat av: Anonym

More i'm in love.

2012-09-25 @ 06:25:59
Postat av: lo

sååå braaa

2012-09-25 @ 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback