CHAPTER 25.- I'M SO SORRY.

Jag vaknade upp med världens huvudvärk, så jag grimaserade. Liam satt i fotöljen och kollade på tv.
”God morgon.” Sa han lite för högt.
”Ssh, mitt huvud gör ont, har ni nå huvudvärkstablett?”
”Ja, vänta jag ska hämta.” Han gick iväg och efter inte så lång tid så kom han tillbaka med ett glas vatten och en tablett. Jag tackade och la tabletten på tungan för att sedan svälja ner den med vattnet. Niall kom ut ur rummet och mötte min blick, han suckade och gick till toan. Vad hände nyss? Vad har hänt?

”Liam, vet du vad som är fel med Niall?”

”Kommer du inte ihåg något från igår?” Jag skakade på huvudet och kollade ner på mina fingrar.

”Du och Niall bråkade för att du dansade för nära en kille, tillslut sa du ”Vem har ens sagt att vi är tillsammans” så han blev krossad och stack.”

Hade jag gjort det?! Hade jag sagt så till mitt livskärlek? Jag blev tårögd men jag skymde det med håret. Jag måste prata med Niall, nu. Just då kom han ut ur badrummet och gick in till hans och Liam’s sovrum. Jag tog ett djupt andetag innan jag gick fram till dörren för att knacka.

”Kom in.” Sa han och jag öppnade dörren för att sedan gå in.

”Niall, jag är så ledsen, Liam berättade vad jag hade gjort. Jag var full Niall, jag visste inte vad jag gjorde, jag gillar dig jättemycket och vill verkligen vara med dig! Jag är så jätte jätteledsen-” Han avbröt mig genom att pressa sina läppar mot mina, vilket fick mig att lugna ner mig och samma hände som dem andra gångerna, mina ben blev geléiga, fjärilarna blev galna i magen och jag trodde min mage skulle sprängas snart av alla fjärilarna. Han avslutade kyssen och båda log stort mot varandra. Han drog in mig i en mjuk ”Horan hug” som jag älskade.

”Förlåt Niall..” Mumlade jag mjukt mot hans bröst.

”Sluta förlåt Lexie, det är lugnt.” Jag nickade långsamt och lutade mig tillbaka. Han kysste min kind mjukt innan han flätade samman våra fingrar och gick ut till dem andra som nu hade vaknat, det satt även två tjejer där. Eleanor och Danielle, det är ju Louis och Liam’s flickvänner.

”Hej, du måste vara Lexie?” Frågade Eleanor mjukt och log ett leende mot mig.

”Yes, the real deal! Du är Eleanor?” Hon nickade och kramade om mig mjukt, jag besvarade kramen lika mjukt. Vi lutade oss tillbaka och min blick föll mot Danielle och jag log stort.

”Hej Lexie, jag är Danielle.” Sa hon och kramade om mig, jag besvarade kramen.

”Tro mig, jag vet.” Viskade jag i hennes öra och skrattade till, hon skrattade hon med.

”Directioner?” Viskade hon tillbaka och lutade sig tillbaka, vilket jag också gjorde. Jag nickade åt hennes fråga och log. Hon gjorde tumme upp och skrattade till, jag besvarade hennes tumme upp med en egen och log fortfarande mot henne. Vi alla satte oss i soffan, jag i Niall’s knä och kollade på ”America’s funniest home video’s”, jag älskar det programmet! Vi alla satt och skrattade och hade det bra. Niall kysste mig mjukt på kinden flera gånger vilket fick mig att rodna, det är magiskt ibland hur han gör den effekten på mig. Men en sak vet jag.

Jag älskar det.


 Förlåt för dålig uppdatering vi har haft, men ja. Det har hänt ganska mycket och sommarlovet är snart slut, tyvärr. ;/ Men vi ska ta tag i bloggen och fixa till uppdateringen. Men en sak ni måste hjälpa oss med är, att ni måste kommentera mer.

//Alexandra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback