CHAPTER 35.- FUN ON THE BEACH.

Jag och Sarah hade packat upp våra kläder och hängt upp dem prydligt på galgar i garderoberna. Våra bikini’s hade vi lagt på sängen då vi tänkte bada ute i havet, jag drog på mig min neon gröna bikini och drog på mig ett vitt linne med ett par rosa shorts över. Jag greppade tag i min väska och la ner min ipod, en handduk, solkräm och lite andra saker. Jag mötte Sarah’s blick och kollade om hon var klar, hon nickade och vi gick ut ur rummet, in till vardagsrummet där dem andra satt, men badbyxor. Grr, riktigt sexiga magar, jag skrattade till åt min tanke, vilket fick allas blickar på mig. Jag skakade på huvudet och gick fram till Niall för att sedan sätta mig i hans knä.

”Det är ingen idé att du sätter dig här, vi ska ändå gå till stranden nu.” Viskade Niall i mitt öra vilket fick mig att rysa till och gåshuden växte på mina armar. Jag nickade och ställde mig upp, samma gjorde dem andra. Niall greppade tag om min hand och flätade samman våra fingrar.
Tumblr_m1o6g53ual1r93mbzo1_500_large
Jag log ett mjukt leende mot honom och vi började gå ut ur huset mot stranden. Värmen slogs mot min kropp och mitt ansikte, vilket var skönt. I London var det såklart inte lika varmt, då det mest regnar. Så jag älskar att åka hit, det får mig att slappna av. Vi kom fram till stranden och la våra handdukar i sanden. Jag drog av mig linnet vilket fick killarnas, utom Zayn’s blickar vändas mot mig, och mina bröst. Jag drog av mig shortsen och samma gjorde Sarah. Vi alla la oss ner på våra handdukar, på min högra sida var det, Niall, sen Liam. På min vänstra sida var det Sarah, Zayn, Louis och sedan Harry. Jag drog upp solkrämen och mötte Niall’s blick.

”Kan du vara snäll att hjälpa mig?” Frågade jag mjukt och log mot honom. Han bet sig sexigt i underläppen och nickade sedan. Han tog emot solkrämen och började smörja min rygg, sedan fortsatte han, med mina armar, sen sedan ben. Han satte en klick på min näsa, vilket fick mig att skratta till. Jag reste mig upp och kisade mot havet.

”Sisten i!” Skrek jag och började springa mot vatten, jag hörde flera ord som ”Fusk! Fuskare.” Jag skrattade högt och när jag precis skulle nudda vattnet blev jag lyft. Jag visste direkt att det var Niall, han tog tag i mina armar och Liam mina ben, sedan slängde dem i mig i vattnet. Jag simmade upp till ytan och kollade på Niall och Liam som stod och skrattade. Jag sprang fram till Niall och slog armarna runt hans kropp vilket fick han att hoppa till då det var skillnad på vattnet och värmen. Jag skrattade till och släppte sedan honom för att slå armarna runt Liam. Han hoppade också till och puttade bort mig, jag fortsatte skratta och sprang sedan ner i vattnet igen där Sarah, Zayn, Louis och Harry nu var. Harry hade tagit med sig en badboll så vi sköt runt den. Jag kände två armar runt min midja så jag vände mig om och mötte dem perfekta blåa ögonen, som jag älskar. Niall pressade sina läppar mot mina i en perfekt kyss, som jag såklart besvarade, mina armar la jag runt hans nacke och tryckte han närmare mig, även fast det var omöjligt.

-

Vi alla satt nu och chillade, och kollade på film. Det fick bli LOL, med Miley Cyrus. Jag måste erkänna att den är superbra, jag älskar hennes filmer, även när jag var mindre så älskade jag Hannah Montana, det var mitt favorit program.

Jag hade blivit lite brun då jag mest hade solat, killarna hade badat, jag och Sarah solade då. En stor gäspning for ut ur min mun, då det var lång flygresa hit och badet, allt. Jag och Niall hade gosat upp oss i en fotölj, jag i hans knä. Sarah och Zayn i en fotölj dem med. Liam, Harry och Louis satt i soffan. Det måste vara svårt för Louis och Liam att se oss, då dem saknar Eleanor och Danielle. Jag skulle också sakna Niall om han var borta, han kommer vara det ganska ofta dock, tour, intervjuer..
Men han är kändis, så vem kan klandra honom? Filmen drogs mot sitt slut och vi alla var trötta. Jag kysste Niall mjukt på läpparna innan vi alla sa god natt och gick till våra rum, jag bytte om till ett par pyjamasbyxor och ett linne, sedan gick jag in till mitt och Sarah’s badrum, alla rum hade egna, varför förstår jag inte. Jag borstade tänderna, efter det så satte jag upp håret i en slarvig bulle på huvudet. Jag gick med trötta steg till min säng och la mig ner, minuten efter kom Sarah in i rummet och la sig ner i sin säng.

”God natt, Sarah.”

”God natt, Lex.”


Som kapitlet heter, Fun on the beach. (;
Hoppas ni gillade detta och att ni kommenterar bra. (:

~Alexandra.

 


Postat av: Lara

Mer! Ni äger tjejer! <3

2012-08-14 @ 03:36:12
Postat av: Storiestoyou

Super duper awesome!:D
Som kapitlet innan också!:D
<3

2012-08-14 @ 22:42:53
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback