CHAPTER 41.- LYING.

Tankarna om erbjudandet ville inte försvinna, vad är det för erbjudande egentligen? Jag tänkte fråga Niall när han kommer tillbaka, då han fortfarande var ute och åkte vatten scooter samma gjorde dem andra. Jag var väldigt arg att han inte har sagt något, visst.. det kanske är något personligt, men det är med min mamma och vad är det hon har i kikaren? Jag märkte inte ens att dem hade kommit tillbaka tills jag kände en blött kropp mot mig, jag kollade upp och såg Niall. Jag puttade bort honom och reste mig upp fort.

”Vad är det du och mamma förhandlar om?!” Sa jag kallt och korsade armarna över bröstet, dem andra var tysta som statyer.

”Vad pratar du om?” Frågade han och kliade sig i nacken.

”Ljug inte rakt i ansiktet på mig! Någon ringde dig och då var det mamma som frågade om du hade tänkt på hennes erbjudande.”

”Eller vet du vad, Mr Horan. Ljug rakt i mitt ansikte istället, det är mycket bättre tydligen!” Skrek jag rakt i hans ansikte innan jag vände mig om och sprang ifrån alla, till huset. När jag kom fram gick jag in i huset och låste in mig på rummet och bara satt där med tårarna rinnandes, hur kunde han ljuga? Jag hörde röster som pratade högt och dörren där nere slogs igen. Jag suckade och slängde mig ner på sängen med huvudet i kudden, tårarna hade inte direkt slutat heller. Det knackade på dörren, och därefter hörde jag Sarah’s mjuka stämma.

”Lex, det är jag.. öppna, snälla.” Jag satte mig upp och kollade mot dörren.

”Är det bara du?” Frågade jag med tjockhals, då en klump hade lagt sig där.

”Ja, det är bara jag.” Sa hon lika mjukt och väntade på att jag skulle öppna. Jag reste mig upp och gick fram till dörren och låste upp den, för att sedan öppna den. Precis när jag öppnade dörren slängdes två armar runt mig och kramade om mig, jag visste direkt att det var Sarah då jag kände hennes parfym, Fantasy.. Britney Spears parfym, samma som jag använder, då den luktar underbart. Hon stängde dörren efter oss och jag låste den. Vi satte oss på min säng och hon höll på med mitt hår.

”Hur mår du?” Frågade hon efter en stunds tystnad.

”Dåligt, Niall har någon förhandling med mamma, men han berättar det inte..” Hon öppnade munnen för att säga något, men stängde den igen, fast inte så långt efter det öppnade hon munnen igen.

”Lex, du måste prata med honom för att få reda på det, du kan inte sitta här inne, inlåst. Försök prata med honom i alla fall, snälla. Detta skulle bli semester, men det är bara drama.. försök reda ut detta, så vi får roligt sen.”

Jag visste att hon hade rätt, som vanligt dock. Jag kan inte sitta inne inlåst hela dagarna och jag måste prata med Niall för att få reda på sakerna. Jag reste mig upp och gick fram till dörren, låste upp den, öppnade och gick ut till vardagsrummet där dem andra satt. Niall ställde sig upp och kollade med sorgsna ögon på mig.

Tumblr_m8q0u9uk5m1rsxcuko2_500_large

”Berätta vad det är för förhandling.” Mumlade jag kallt. Han skakade på huvudet.

”Jag kan inte.” Jag korsade armarna över bröstet och kollade anklagandes på honom.

”Vadå ”jag kan inte”? , du förhandlar med min mamma! Berätta nu!”

”Din mamma hotar mig att förstöra min och killarnas karriär om jag inte gör slut med dig!”


Ojoj, HENNE'S MAMMA GJORDE VAD?! ;oo

~Alexandra.

Vill ni ha mer?


Postat av: Klara

Gaaaaaaah jaaaaaa vi vill ha mer!!! :D<3

2012-08-18 @ 16:45:14
Postat av: Storiestoyou

Taskig mamma...:oooooo
Men AS bra!:DDDD

2012-08-18 @ 17:24:13
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback