CHAPTER 42.- STOP IT!


Jag fick genast magont av dem orden, alla blickar föll mot mig och jag trodde jag skulle spricka av ilska. Hur kunde min egna mamma göra såhär mot mig?! Hon är helt sjuk i hela huvudet. Niall svalde hårt och kollade sorgset på mig. Jag vände mig om, sprang till rummet, slängde igen dörren och låste. Jag drog upp mobilen för att sedan slå in hennes nummer. Hon svarade efter flera signaler.

”Lexie! Hej hjärtat, förlå-” Började hon men jag avbröt henne snabbt.

”Hör på här, ”mamma”. Hur fan kunde du hota Niall såhär, är du sjuk i huvudet?! Mitt och Niall’s förhållande har inget med dig att göra! Så jag varnar dig, låt oss vara, eller så ringer jag polisen, och det lovar jag!” Fräste jag högt i luren, jag var så arg så jag kunde slå sönder en vägg, bokstavligen.

”Jag gör detta för din säkerhet, du behöver ingen superstjärna som din pojkvän! Du ska vara glad att jag ens bryr mig om dig! Ring polisen, gör det du? Men vad vinner du på det, ha? Ska du säga till dem att jag förbjuder dig att träffa honom?” Sa hon kallt och jag hörde hur arg hon också var.

”Nej, men jag kan anmäla dig för hotning, det tänkte du inte på va?! Låt mig vara och Niall med, om jag får reda på att du hotar honom igen, så kommer du inte ha det kul.” Skrek jag innan jag la på och slängde mobilen på sängen, för att inte slänga den i väggen. Jag försökte lugna ner mig men det funkade inte direkt, tårarna hade börjat rinna utav någon anledning då jag var mest arg. Det knackade på dörren och direkt efter det hörde jag den söta irländska rösten.

”Snälla Lex, öppna.. du gör mig orolig.” Jag hörde hur mycket han plågades av detta, jag gick långsamt fram till dörren, låste upp den och öppnade den sedan. Direkt möttes jag av en varm kram och jag visste att det var Niall, jag burrade in mig mot hans bröst och kramade om honom, jag grät i hans armar och när han hörde mig gråta började han också, vilket fick mig att gråta mer.

”Ssh snälla, gråt inte.” Viskade han och torkade bort mina tårar, jag torkade bort hans och han pressade sina läppar mot mina i  en mjuk kyss, det var allt jag behövde.

”Ska vi ha en myskväll med dem andra?” Frågade han mjukt och jag nickade, ett litet leende spreds på mina läppar.

Tumblr_m8qugdbfg91raeo5qo1_500_large

Vilket fick han också att le smått, han pussade mig mjukt på pannan innan han gick ut ur rummet och pratade med dem andra. Jag stängde dörren, gick fram till min garderob och drog fram min lilarosa OnePiece, under den hade jag bara underkläderna, annars skulle det vara extremt varmt. Jag drog på mig OnePiecen och satte på luvan. När jag var klar gick jag ut till dem andra.

”OnePiece party!” Ropade Louis och sprang iväg, jag skrattade till och skakade på huvudet, alla andra försvann dem med, så jag passade på att fixa popcorn. Precis när dem kom tillbaka så hade jag fixat popcorn, lagt fram två filmer, den första var She’s the man, och den andra var Abduction. Vi satt oss i soffan, dock satt jag och Niall i en fotölj, annars hade vi inte fått plats. Jag gosade in mig i hans famn och han kysste mig mjukt på hjässan. Vi började med She’s The Man och Niall tog såklart en näve med popcorn för att äta.

”SUPERMAN!”, Skrek Louis helt random vilket fick oss alla att skratta, till och med mig. Han är så random..

-

Den andra filmen tog slut och jag trodde jag skulle somna när som helst, vilket jag gjorde, i Niall’s knä.


Kort kapitel, men ah. Det kommer ju mera! ;)

Det ligger flera kapitel i utkast, så vi ligger före er.

5+ kommentarer för nästa, snälla. 

~Alexandra.


Postat av: Storiestoyou

Jag verkligen ÄLSKAR Niall! Haha, x)
Super awesome kapitel! :D
<3

2012-08-19 @ 15:09:10
URL: http://www.storiestoyou.blogg.se
Postat av: Lowe

Åhh,jag vad duktiga ni är på att skrivaaa!

2012-08-19 @ 16:31:32
Postat av: sara

super bra

2012-08-19 @ 20:47:31
Postat av: Klara

Jättebra kapitel!! Vill bara ha mer :D

2012-08-20 @ 18:13:16
Postat av: ellen

jättebra

2012-08-20 @ 19:03:07
Postat av: Mollie

Jättebra!

2012-08-20 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback